Het kost vaak veel moeite om een nieuw idee of product duidelijk over te brengen. Vanaf de allereerste inspiratievonk tot aan de feitelijke marktintroductie moet het anderen weten te overtuigen.

Met de broertjes Lagerweij kun je gelukkig alle kanten op. Ze zijn snel, ervaren en conceptmatig ijzersterk.

Ze maken de volle potentie van een pril idee zichtbaar met snelle impressies, los uit de hand, in 3d of animatie en weten hoe je iets vanuit het brein van de bedenker vertaalt naar het hoofd van de eindgebruiker. Een goede visuele vertaling zegt per slot van rekening meer dan 1000 woorden.

Als enthousiaste teamplayers met een hoog (co-)creatief en oplossend vermogen stellen ze zich makkelijk in dienst van het grotere geheel. Bovendien schakelen ze soepel over van retail naar packagingdesign, van storyboarding naar characterdesign, van 2d naar 3d, van animatie naar virtual reality, van sessieschetsen naar illustratie, van cartoon naar vector-art, van rough naar gedetailleerd, van visueel notuleren naar infographics en van z’n één naar zijn vier (met overdrive).

Ze arriveren namelijk doorgaans per klassieke Volvo (of motor). En het mooiste van alles…

…ze hebben aan een half woord geno..!